Wednesday, December 16, 2009

Ella is Here

#23 Wednesday 16th of December 2009, 1:34 am, GMT +8
nor azila hamzah

assalamulaikum.

hai kawan-kawan, ingat saya lagi? tentu ingat2 lupakan. saya, ella, (PI A87/89). saya dah went through all the messages. alamak1 tak de sorang pun pompuan. semua lelaki tapi it's okaylah. sebenarnya saya nak sangat contact kawan2 lama terutama yang sama unit ngan saya. hasniza, kak ida, kak yati, suraiah, zakir hassan, hanafi pilus, elanggova dan lain-lain. yang tak sama unit pun masih di hati terutama mereka yang ..... walau macam mana pun sesiapa yang sudi contactlah saya di alamat e-mel saya ni. sekarang saya mengajar di sk. bakri batu 2, muar. sesiapa yang datang muar tu singgahlah di teratak kami. love u all. terima kasih man atas usaha menghasilkan blog ini

1 comment:

  1. Aku dah tengok gambar dan baca komen korang...ao jugak lah...Semua dah semakin sihat-sihat dan kelihatan berumur...seronok jugak...tapi aku seperti dahulu gok...montel, comel . T.kasih untuk semua teman-teman yang masukkan gambar..nantilah kalu aku jumpa man sayuni aku masukkan le gambau aku yang cantik menarik tertarik memang debab...ron 87/89 @ mustapah omar 0199271120..SK Tapu, Hulu terengganu, 21040 kuala terengganu. Bye.

    ReplyDelete

Jangan lupa untuk komen.....