Tuesday, March 9, 2010

Mohd Ngasri Hamdani - Uteh

assalamualaikum wbt,


pagi ni ada rezeki jumpa blog mppp8789, ingat lagi ke UTEH ( Mohd Ngasri hamdani ), calon SUAK MPPP 88, tahniah saudara azman sebab bina blog utk cari kekawan lama. tengok foto re union, ramai dah tak kenal, wajah berubah....tapi kalau jumpa ingat kot. boleh hubungi 019-2454715 atau blog familynj.blogspot.com.

tak sangka dah 20 tahun kita tinggalkan M3P. mudah-mudahan bila aku tersesat boleh call ahli yg masih list.

kalau datang sabak bernam, call,




Selamat Bertemu kembali.

1 comment:

  1. salam ngasri,kenal aku lagi tak,hakim lah,kawan karim,roslan,syed anuar,kelas c,aku macam pernah jumpa kou tapi lupa kat mane, sekarang keja kat mana,nampak gaya macam nazir,betul kot,ada anaktak kat sekolah tun fatimah jb atau sekolah sains tuanku jaafar n9 sebab masa aku tenguk anak aku kat situ,aku jumpa orang muka seiras macam kau,kalau betul,sori aku tak tegur takut salah orang,

    ReplyDelete

Jangan lupa untuk komen.....