Tuesday, May 19, 2009

Blog MPPP semakin rancak

Nampak nya "junior" kita semakin rancak mewarnai dunia blog masakini. Hari ini saya berjumpa satu lagi blog yang dikendalikan oleh junior kita, Ujang Sessi 89/90. 
Dan juga saya ada terjumpa satu blog 'badge" kita yang dibuat oleh Azila. Ada tak yang masih ingat "Ella"? Kalau nak tengok gambar dia layari "www.mpp8789.blogspot.com". Agaknya masa pilih nama blog aritu dia terlupa satu"p" lagi. Kepada Ella, pls contact me.

Kesempatan ini saya ingin menyeru kepada semua rakan-rakan terutama sesi 87/89 untuk menghantar alamat, no telefon dan kalau ada gambar-gambar, berita terkini kepada saya supaya saya boleh "upload" ke blog ini. 

1 comment:

  1. assalamulaikum.
    salam sejahtera untuk sahabat mppp8789. rindu rasanya nak kembali ke alam college life. ingat lagi saya.... ini ella (nor azila hamzah piA badge 8789). kepada sesiapa yang masih ingat diri ini, contact la saya... rindu la... oh ye... junior kita ada yang buat reunion. kita camne lak? hope to hear from all of you my dearest friends.. love u all. bye..

    ReplyDelete

Jangan lupa untuk komen.....