Saturday, November 14, 2009

Merisik Khabar Che Alias (Tok Cha)

#14 Thursday 12th of November 2009, 3:27 pm, GMT +8 Che Alias TOK CHA


Wah... ko sakan beruban man.. aku dah lama dengar ko skarang jadi tokeh. tapi tak tau camna nak contact hinggalah aku diberitau pasal blog ni.
Awal-awal dulu ada gak aku jumpa Budin Pasir Mas, Dapat col Zu Sin Mato belalang, Jumpa Mahadi di umah dia di wakaf baru... terkini jumpa Jazlan kat airport KBharu. Yg selalu jumpa nasir yaakob sebab dia ngajor anak aku di SMKTM. Yang lain2 tu langsung tak dapat brite... Rawi, zu polis, saipul, dan kekawan satu batch... Camana ya rupe masing-masing setelah 20 tahun berlalu.... nak sangat jumpa... eloklah buat reunion MPPP tu...

Terlupa aku.... sesapa rindu nak tengok aku bolehlah ke site ini : http://chealias.blogspot.com
atau
tel; 012-5269693

No comments:

Post a Comment

Jangan lupa untuk komen.....